X

 
     
  b4mb1n0 "Simson & Tuning" oldala
     
 
  Simson Történet
Extrák
  Robbantott blokkok
  Kapcsolási rajzok
Garléria
  Saját mocim
  Tuning
Linkek
  Simsomos Linkek
  Tuning Linkek
Modellek
  Simson SR-1
  Simson AWO 425 Sport
  Simson GS 125 Enduro
  Simson AWO 425 Tuaren
  Simson SR50-1
  Simson KR 50
  Simson KR51-1 Schwalbe
  Simson KR51-2 Schwalbe
  Simson S 50B
  Simson S 50N
  Simson S 51B 1-3-H
  Simson S 51B 1-4-H
  Simson S 51N
  Simson S 51C
  Simson SC-25-50-80 Scrambler
  Simson SD-50 Albatros (Albators Pick-Up)
  Simson SL-1 Mofa
  Simson Spatz (New)
  Simson Sperber (New)
  Simson SR-2
  Simson SR-2e
  Simson SR4-4 (HABICHT)
  Simson SR4-3 (SPERBER)
  Simson SR4-2 (STAR)
  Simson SR4-1 (SPATZ)
  Simson TS 25-50-80 Touring Sport
  Simson AT-50
  Típusleírás és Adattábla
Típusleírás:

"Kleinroller", "Kultúrmoped", "Svalbi", s még ki tudja hány néven emlegetjük a KR51 tipust. Burkolt acélcső bölcsőváz, Earles villa, Elnyűhetetlen egyszerű szerkezet és motorok, és az összetéveszthetetlen, jól ismert forma. Ez a Schwalbe. Sokféle eltérő teljesítményű motortipussal , különbözö karburátorokkal és váltókkal szerelték a gyártás megkezdése (1964) és beszüntetése (1985) között eltelt 21 év alatt. Ezek közt egyaránt fellelhetők a madárszéria jól ismert turbóhűtéses, és a mokick S5x széria strapabíró motorjai. Az S51-es blokkal szerelt tipusok: Első ránézésre könnyen felismerhetők a menetirány szerinti jobb oldalra szerelt kipufogóról.


Tipus adattábla:

Motortípus: M 52 KH ~ M 54 KF
Működési elv: Kétütemű Otto-motor
Legnagyobb teljesítmény: 2,4Le(1,7Kw)5250 rpm M52KH ~ 4,6Le(3,4kW)6750 rpm M54KF
Legnagyobb forgató nyomaték: 3,4-4,8 Nm 5800-6750 rpm
Tüzelőanyagfogyasztás: 2,4-3,4 l 100km
Hengerfurat: 39,5 mm
Dugattyűlöket: 40 mm
Lökettérfogat: 49,6 ccm
Kompresszióviszony: 9,5:1
Kenés: Tüzelőanyagolajozás 40:1 (91-es normálbenzin + 2-T motorolaj)
Hűtés: Léghűtés Menetszél által (M52KH~M54KF)
Gyújtási ídőpont: 1,5 mm felső holtpont előtt
Gyújtógyertya: Isolator MM 14-220 / 280
Gyújtógyertya hézag: 0,4 mm
Porlasztó típus: NKJ 153-5 / 16N1-6-11 /16N3-5
Üresjárási levegőcsavar: 2...3 fordulatnyira nyitva
Tűhelyzet: 2. slitz
Légszűrő: Nedves légszűrő
Tengelykapcsoló: Olajfürdős, 4 tárcsás
Kapcsolómű kivitele: Mechanikus ékkapcsoló
Fokozatok száma: 4
Hajtólánc: 086-1-110 szimla görgőslánc
Abroncsozás: 2,75 x 16R
Abroncs levegőnyomása elöl: 150 kPa
Abroncs levegőnyomása hátul: 180-250 kPa
Rugózás elől: Earles villa
Rugózás hátul: Hosszóhimba rugóslábakkal
Csillapítás elöl: Dörzsbetétes rugóstagok
Csillapítás hátul: Dörzsbetétes rugóstagok
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 6,8 l (0,8 l tartalék)
Olajmennyiség a hajtóműben: 0,5 l
Olajfajta: MDM nyári vagy téli motorolaj 60mm2/s (60 cSt) 50 C-nál
Olajmennyiség a teleszkópvillában: -
Olajfajta: -
Üressúly: 79 kg
Hasznossúly: 151 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 50-75 kmh
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: 3,5 m

Galéria