X
     
 
 
     
 
 
 
 
1. A VÉNUSZ TEMPLOM TANÍTÁSAI
- Szexis Nő tanfolyam
- Orgazmus Tábor
- Szeretet masszázs tanfolyam
- Taoista szexmasszázs tanfolyam
2. CSAK NŐKNEK
- Bájitalok
- Sztriptíz kezdőknek
- A fallosz mitológiája
- Varázsigék
- Hüvelytorna
- Szerelem teszt
- Istennők üzenete
3. EROTIKA A MŰVÉSZETEKBEN
- Nyugaton
- Keleten
- Casanova Tarot
- Szerelem a klásszikus művészetekben
4. KÁMA-SZÚTRA
- I. rész
- II.rész
- III. rész
- Képek
5. AZ ILLATOS KERT
- 1. rész
- 2. rész
- 3-4-5. rész
- 6/I. rész
- 6/II. rész
- 7. rész
- 8. rész.
 
 
     
 
 
  Muhammad an-Nefzawi
Az illatos kert
6/II. rész







Sovány férfi és testes nő egyesülése

Elsőként a sovány férfi és a testes nő
egyesüléséről szólok, az esetre, ha a nő fekszik
és bármelyik oldalára fordítható.
Ha a férfi oldalról akar munkához látni,
emelje a nő felül levő lábát amilyen magasra
csak tudja, úgy, hogy az az ő oldalán nyugodjon.
A nő alul levő karját használja fejének
megtámasztására, s legyen gondja, hogy saját
dereka alá tömött párna kerüljön, hogy így
megfelelő magasságban legyen a hímtagja. Erre
a nő combjának vastagsága miatt van szükség.

Ha a nő hasa hatalmas, s kövérsége folytán
szinte combjaira s oldalára folyik, legjobb a
hátára fektetni és combjait felemelni a hasához.
A férfi térdeljen közéjük s derekánál fogva
húzza magához a nőt. Ha ez nem sikerülne,
a nő hasának és combjainak kövérsége miatt,
karjait fonja a nő feneke köré. Így azonban
nem tud kényelmesen dolgozni, mivel a nő
combjai mozgásképtelenek. A férfi kezeivel
is megtámaszthatja a nő combjait, de vigyázzon,
nehogy a saját combjaira tegye, mert azok
súlya miatt sem ereje, sem módja nem lesz a
mozgásra.
Ahogy a költő mondta:

Hogyha meg kell tenned, emeld fel a farát,
Hogy belógathassad kötelednek javát.
Combjai közt, mintha csónak farán ülnél,
S fuldokló embernek mentőövet löknél.
A férfi az oldalára is fektetheti a nőt, alul
levő lábát előrehúzva. Ráül a combjára, s így
hímtagja szembe kerül a vulvával, míg a nő
másik lábát térdben meghajlítva felhúzni
engedi. Akkor a nő lábai között ülve, combjait
s lábait megragadva bevezeti hímtagját. Ő is
hajlítsa be a térdeit, lábait pedig vesse a
földnek, így fenekét megemelve megelőzheti,
hogy a nő combjai meggátolják a behatolást.
Ekképp mindketten munkához láthatnak.
Ha a nő hasa várandóssága miatt nagy, a
férfi hagyja őt oldalára feküdni. Egyik combját
a másikhoz véve közelítse azokat hasához
anélkül, hogy hozzáérnének. Ezután feküdjön
a nő mögé ugyanarra az oldalára, s illessze
be hímtagját. Ilyen módon teljesen
benyomakodhat, különösen ha azt a lábát
felemeli, amelyik a nő lába alatt van, a nő
combjainak magasságában. Gyermeket nem váró nő
is alkalmazhatja ezt a módozatot, de különösen
a viselős asszonyoknak ajánlatos, mivel vágyuk
így minden veszély nélkül kielégíthető.

Testes férfi és sovány nő egyesü lése

Abban az esetben, ha a férfi testes és pocakja
terjedelmes, a nő pedig sovány, a legjobb,
ha a nő játssza a tevékeny szerepet. Ennek
érdekében a férfi feküdjön a hátára, combjait
zárja össze, a nő pedig vele szemben
ereszkedjen a hímtagjára. Kezeivel támaszkodjon
az ágyra, a férfi pedig kapaszkodjon a nő
karjaiba. Ha a nő ismeri a mozgást, felváltva
emelkedhet és alászállhat a hímtagra, de ha nem
elég ügyes, a férfi hozhatja mozgásba a nő
fenekét egyik alul lévő combjának játékával.

Ha a férfi vállalja ezt a testhelyzetet, tudnia
kell, hogy ez hátrányos lehet számára, mivel
a női magnedv a húgycsövébe hatolva komoly
betegséget okozhat. Az is megeshet - és az
legalább olyan rossz -, hogy a férfi magnedve
nem tud távozni és visszafolyik a húgycsőbe.
Ha a férfi jobban szereti, ha a nő fekszik a
hátán, helyezkedjék el maga alá hajlított
lábakkal a nő enyhén széttárt lábai között. Így
feneke, melyet sarkai érintenek, a nő lábai
közé kerül. Ez a testhelyzet azonban fárasztó
és kényelmetlen, mivel a férfi hasa a nőén
nyugszik. Ezenkívül képtelenség a hímtagot
teljes egészében bevezetni.
Ha mindketten az oldalukon fekszenek, a
helyzet hasonlatos a viselős nővel kapcsolatosan
említetthez.

Testes férfi és testes nő egyesü lése

Ha mindketten igen kövérek, aligha tudják
gond nélkül véghezvinni az egyesülést,
különösen, ha mindkettőjüknek hatalmas a
hasa. Ilyen körülmények között a legkönnyebben
járható az út, ha a nő négykézlábra ereszkedik
és felemeli a fenekét. A férfi akkor széttárja
a nő lábait úgy, hogy nagylábujjai együtt
maradnak, de sarkai szétválnak, majd letérdel
a nő mögé és hasát kezeivel megemelve bevezeti
a hímtagját, hasát a nő fenekén nyugtatva.
Az egyesülés ideje alatt a férfi a nő combjait
vagy derekát fogja. Ha a nő feneke túl
alacsonyan lenne, a térdei alá helyezett
párnával a probléma orvosolható.

Én nem tudok ennél alkalmasabb testhelyzetet
kövér férfi és kövér nő egyesülésére.
Ha egy testes férfi egy ugyancsak kövér,
hátán fekvő nő lábai közé fekszik, hasa a nő
combjaival ütközik, nem teszi lehetővé, hogy
szerszámját szabadon használja. Nem is -
vagy csak részben - látja a vulvát. Szinte
lehetetlen számára az egyesülés.
Másrészt, ha a férfi az oldalára fekteti a nőt,
majd maga is elhelyezkedik, lábait a nő mögé
hajlítva, s hasát a nő fenekének felső részéhez
düllesztve, akkor a nőnek a lábait és a combjait
fel kell húznia a hasához, hogy vulváját
így felfedve lehetővé tegye a hímtag
behatolását. De ha a nő nem tudja eléggé
behajlítani a térdét, a férfi sohasem látja
meg a vulvát.

Ha azonban csak az egyikük hasa túlságosan
nagy, bármelyik testhelyzetet sikeresen
alkalmazhatják. Nem szabad viszont túl
hosszúra nyújtani az egyesülést, mert hamar
elfáradhatnak és kifulladhatnak.

Nagy termetű férfi és kicsiny nő egyesülése

Abban az esetben, ha a férfi túl nagy termetű,
a nő pedig kicsiny, azt kell megoldaniuk,
hogy nemzőszerveik és szájaik egyazon időben
találkozhassanak. A célt elérendő, a nő
feküdjék a hátára. A férfi feküdjön mellé,
egyik kezét csúsztassa a nő nyaka alá, a
másikkal pedig emelje fel a nő combjait, amíg a
vulváját hátulról meg nem tudja közelíteni
hímtagjával, miközben a nő a hátán fekve
marad. Ebben a testhelyzetben a férfi combjainál
és nyakánál fogva mintegy felkarolja a nőt.
Ekkor behatolhat a testébe, míg a nő karjaival
átöleli a férfi nyakát és ajkait az övéhez
közelíti.

Ha a férfi azt akarja, hogy a nő az oldalára
feküdjön, kerüljön a lábai közé úgy, hogy a
nő combjai az ő oldalát érintsék, az egyik
felül, a másik alul. Csusszanjon be közéjük,
míg hímtagja hátulról szembe nem találja
magát a vulvával. Aztán feszüljön combjaival
a nő fenekéhez, amit egyik kezével meg is
ragad, hogy mozgásba hozza, a másik kezét
pedig a nő nyaka köré fonja. A férfi, ha
akarja, combjait a nő combjaira teheti, és
magához szoríthatja a nőt, mert ez megkönnyíti
számára a mozgást.

Alacsony férfi és magas nő egyesülése

Ami a túl kicsi férfi és a nagyon magas nő
egyesülését illeti, az ilyen pár nem tudja
megcsókolni egymást az egyesülés során, hacsak
nem a következő három testhelyzet közül
választanak, még ha az fárasztó is számukra.
Az első testhelyzetben a nő a hátán fekszik,
feneke és feje alatt vastag párnával, combjait
pedig a lehető legjobban felhúzza a testéhez.
A férfi ráfekszik és bevezeti hímtagját,
miközben a nő vállait megragadva magát felfelé
húzza. A nő karjait és lábait a férfi háta köré
fonja, míg a férfi a nő vállaiba vagy ha teheti,
nyakába kapaszkodik.

Egy másik lehetséges testhelyzet, amikor a
férfi és a nő is az oldalára fekszik, szemben
egymással. A nő alul levő combját felhúzza
és a férfi oldala alá csúsztatja, majd a felsővel
is hasonlóképpen cselekszik. A nő hasát
kidülleszti, míg a hímtag behatol. Mindketten
egymás nyakát fogják, a nő pedig lábait a
férfi hátán átkulcsolva őt magához húzza.
Végül a harmadik testhelyzetben a férfi
kinyújtott lábakkal a hátán fekszik. A nő a
férfi hímtagjára ül és térdeit hasához felhúzva
elnyúlik rajta. A nő a férfi vállaiban
megkapaszkodva ajkait a férfiéhez szorítja.

Ezek a testhelyzetek többé-kevésbé fárasztóak
mindkét fél számára. Természetesen bárki
választhat más, neki tetsző helyzetet, csak az
a fontos, hogy meg tudják csókolni egymást
az egyesülés során.

Púpos férfi és nő egyesülése

Most azokról szólok, akik púposságuk
következtében alacsonyak. Van olyan férfi, aki
púpos ugyan, de a nyaka és a gerince egyenes.
Ő egy alacsony nővel tud a legkényelmesebben
egyesülni, de csakis hátulról. Így
megközelítve a nőt könnyen bevezetheti hímtagját
a vulvába. Még előnyösebb helyzetben van,
ha a nő négykézlábra áll. Ha a nő a púpos és
a férfi egyenes, ugyanez a testhelyzet
alkalmazható.

Ha mindketten púposak, bármilyen testhelyzetet
felvehetnek az egyesüléshez. Nem tudnak azonban
összeölelkezni, mert ha egymással szemben,
az oldalukon fekszenek, köztük egy kis üres tér
marad. Ha bármelyikük a hátára feküdne, feje és
vállai alá párnákat kell tenni támasztékul az
üres hely kitöltésére.

Abban az esetben, ha a férfinek csak a
nyaka deformált, s álla a mellét veri, de
gerince egyenes, bármilyen testhelyzetben
szorgoskodhat, mindenfajta simogatást és ölelést
végezhet, kivéve a szájak csókját. Ha a nő a
hátán fekszik, a férfi olyan az aktus során,
mint egy öklelő kos. Ha a nő nyaka
hasonlóképpen deformált, egyesülésük két szarvas
üzekedésére emlékeztet. A legkényelmesebb
testhelyzet számukra, ha a nő lekuporodik és
a férfi hátulról lendül támadásba. Az olyan
férfi, akinek a púpja nem nagyobb egy fél
korsónál, nem annyira deformált, mint az,
akiről a költő így szól:
Hátán fekve olyan, mint egy nagy edény,
Fordítsd fel hasára, ő lesz a fedél.
Ő ugyanúgy képes közösülni, mint bármely
más ember, aki alacsony és egyenes,
csak éppen nem tud könnyedén a hátára feküdni.
Ha egy kicsiny nőn fekszik egy púpos férfi,
olyan látványt nyújt, mintha egy edény fedője
lenne. Ellenben ha a nő hatalmas, olybá
tűnik a férfi, mint az asztalos gyaluja munka
közben. A következőképpen szedtem ezt
versbe:

A púposnak háta hajlik, mint az árkád,
"Allahnak dicsőség!" - mondanád, ha látnád.
Ha kérded, az ágyban van-e szerencséje,
Azt feleli: "Mindez Allah büntetése."
A nő alatta olyan, mint egy fenyődeszka,
A púpos a gyalu, aki csúszkál rajta.
Vagy másképpen:
A púpos gerince csomókra van kötve,
Angyalok írták fel bűneit örökre.
[Az angyalok az iszlám hit szerint feljegyzik az
emberek jó és rossz cselekedeteit (Korán VI. 61.,
XIII. 11.).]

Ha formás asszonynak pályázna kezére,
Kegyeit elnyerni nem lesz szerencséje.
"Életünk terheit ki veszi vállára?"
Hiába a válasz: "Púpos hátam állja."
Gúnyolja szavakkal: "Gyalunak jó lennél!
Keress hát deszkát, mit magad alá tennél."
Ha a nő és a férfi is púpos, bármilyen
testhelyzetet választhatnak az egyesüléshez,
de mindig tartsák szem előtt, hogy ha
bármelyikük a hátára fekszik, púpját párnákkal
vegye körül, turbánszerűen, melyek fészket
képezve megóvják a púp hegyét, amely felettébb
érzékeny. Így szorosan átölelhetik egymást.
Ha a férfinek a hátán és a mellén is van
púpja, le kell mondjon az összeölelkezésről,
és arról, hogy asszonyához simuljon, de
egyébként bármilyen testhelyzetben egyesülhet,
bár az egyesülés mindenképpen nehézkes lesz
neki és partnerének is. Erről a következőket
írtam:

Ha egy púpos ember szerelembe merül,
Olyan, mint egy váza, két nagy füllel felül.
Azt vágja fejéhez a nő, kire vágyik:
"Útban lesz a púpod, nem bírod sokáig!"
Mert ha vessződ el is ülteted helyére,
De púpod melledről nem teheted félre.
Ha mindkettőjüknek elöl-hátul púpjaik
vannak, a legalkalmasabb testhelyzet a
következő:

Miközben a nő az oldalára fekszik, a férfi
a terhes nőkkel kapcsolatban már leírt módon
vezeti be hímtagját. Így a púpok nem
akadályozzák egymást. Mindketten az oldalukon
fekszenek, és a férfi hátulról közeledik.
Ha a nő a hátán fekszik, púpját körül kell
párnázni, a férfi pedig a nő felemelt lábai
közé térdel. Így púpjaik nem kerülnek egymás
közelébe és minden kényelmetlenség
kiküszöbölhető.

Ha a szerelmeseknek a mellük formátlan,
nem a hátuk, legjobb az al-kúri (tevenyereg)
mód. Ez a testhelyzet mindkettőjüknek alkalmas.
Ilyenkor a nő fejével előrehajol s fenekét
felemeli. Egyikük azután munkához lát.
A legérdekesebb és legszórakoztatóbb leírás,
amellyel valaha is találkoztam ezzel
kapcsolatban, a következő versben szerepel:
Kezeik, lábaik összegabalyodva,
Természet alkotta nevetséges forma.
Rövidülésében - mintha nem is lenne -
Elhajlik, hogy az ütést elkerülhesse.
Vagy mint ki már kapott a sorstól eleget,
S összehúzza magát, ne kapjon már többet.
Annak a férfinek, akinek a háta egyenes, de
csípőjénél görbe a gerince - mintha csak
imádkozna félig meggörnyedve -, az egyesülés
nagyon körülményes. Combjai és hasa túl
közel kerülnek egymáshoz, így esetleg nem
képes teljes hosszában bevezetni a hímtagját,
mivel az mélyen a combjai között bújik meg.
A legjobb, ha a férfi áll, a nő pedig előrehajol,
kezeivel a földet érintve, fenekével a
levegőben. Így a hímtag bevezethető, mint egy
tengely, melynek mentén a nő mozoghat, mivel
a férfi nem képes kellőképpen tevékenykedni.
Ez az al-kúri mód, azzal a különbséggel,
hogy itt a nő végzi a mozgást.

A férfi szenvedhet paralízisben, mely teljesen
székhez köti. Ha ez a betegség csak a térdeit
és a lábait támadta meg, combjai és gerince
viszont épek, bármilyen testhelyzetet
választhat, kivéve amelyben neki állnia kéne.
Ha a csípőjét támadta meg a betegség, még
ha egyébként egészséges is, a nőnek kell minden
mozgást végeznie.

Tudd meg, hogy a legélvezetesebb egyesülést
nem okvetlenül tartalmazzák a fent leírt
módozatok, melyeket csupán a lehetőségekhez
képest legteljesebb bemutatás kedvéért
soroltam fel. Néha a legélvezetesebb egyesülés
olyan szerelmesek között jön létre, akik
testarányaikra nézve nem a legtökéletesebbek,
de megtalálják a módját egymás kölcsönös
kielégítésének.

Mondják, hogy vannak rendkívül tapasztalt
nők, akik férfival hálva az egyik lábukat
függőlegesen a magasba emelik és arra olajjal
teli mécsest helyeznek égő kanóccal. Miközben
a férfi gyömöszöli őket, biztosan tartják
az égő mécsest anélkül, hogy egy csepp olaj
is kiloccsanna. Egyesülésüket egyáltalán nem
gátolja ez a mutatvány, de mindkettőjük
részéről előzetes gyakorlást igényel.
Az indiai szerzők kétségtelenül igen sok
módját írták le a szeretkezésnek, de többségük
sokkal inkább fájdalmat, mint örömöt okoz,
s nem forrása az élvezeteknek.
Amit keresni kell az egyesülésben, annak
tetőpontján, az a gyönyör és a csókos
egybeolvadás. Ez különbözteti meg az emberek
egyesülését az állatokétól. Senki sem érzéketlen
a nemek közötti különbségből eredő élvezetek
iránt, sőt az ember a legnagyobb boldogságot
találja benne.
Ha az ember szerelmi vágya a tetőfokára
hág, az egyesülés minden gyönyöre könnyen
elérhetővé válik számára, és végül kielégítheti
vágyát.

Ajánlatos valamennyi módozatot kipróbálni,
csak így lehet megbizonyosodni afelől, hogy
melyik az a testhelyzet, amelyik a legnagyobb
örömöket nyújtja mindkettőjüknek. Így derül
ki a férfi számára, hogy melyiket kell
választania, hogy saját vágyait töltve a nő
vonzódását is megtartsa.
Sokan foglalkoztak már az általam is leírt
különféle módozatokkal, de egyikről sem
nyilatkoztak olyan elismerően, mint az
"őrletés"-ről.

Egy történet járja egy emberről, akinek párját
ritkítóan szép, kecses és művelt felesége volt.
Mindig a megszokott módon közeledett
asszonyához, sohasem folyamodott egyéb
módozatokhoz.
A nő a közösülés gyönyörét soha nem élvezte, s
ezért általában nagyon rosszkedvű volt az
egyesülés végeztével.

A férfi panaszkodott a dologról egy
öregasszonynak, aki azt mondta neki:
- Próbálkozz az egyesülésnek mindenféle
módjaival, amíg rá nem találsz arra, amely a
legjobban kielégíti asszonyod vágyait. Azután
csak így közeledj hozzá! Meglátod, ragaszkodása
nem ismer majd határt.
Kipróbálta hát az egyesülés különböző
módozatait, és mikor az "őrletés"-nek nevezett
került sorra, azt látta, hogy asszonyát
szárnyaló szerelmi mámor keríti hatalmába.
Az élvezetek tetőpontján érezte, hogy hímvesszejét
a méh erőteljesen megragadja, felesége pedig
ajkait harapdálva azt suttogja:
- Ez az igazi módja az egyesülésnek!
-
Ezek a próbálkozások bebizonyították a szerelmes
férjnek, hogy kedvese melyik testhelyzetben
éli át a legnagyobb örömöket, és ettől kezdve
mindig ekképpen közeledett hozzá. Így ő is elérte
célját, és asszonyában is őrült szerelmet ébresztett
maga iránt.
Próbáld hát ki a különféle módokat, mert
valamelyiket közülük minden nő előtérbe
helyezi vágyai kielégítésére. Többségük
előszeretettel viseltetik az "őrletés" iránt,
mert ezt alkalmazva a hasak egymásnak feszülnek,
az ajkak összetapadnak és a méh is kiveszi
részét az aktusból.

A különféle mozgásmódokról

Az egyesülés során különféle mozgásmódok
gyakorolhatók, közülük néhányat le is írok.

1. naz al-dalu - vödör a kútban
2. an-nitáhi - öklelés
3. al-mutadanni - fokozatos megközelítés
4. hijáta al-hubb - szerelem öltögetése
5. szivák al-fardzs - szivák a vulvában
6. taasík al-hubb - összeolvadás

1. Vödör a kútban
A férfi és a nő szorosan összeölelkezik a
behatolás után. A férfi lök egyet, majd egy
kicsit visszavonul. Ekkor a nő következik,
majd ő is megpihen. Így folytatják a váltakozó
mozgást a kellő időig. Kezeiket és lábaikat
összekulcsolva a vödör kútbeli mozgását
utánozzák.

2. Öklelés
A hímtag bevezetése után mindketten
visszahúzzák a nemzőszerveiket anélkül,
hogy a hímtag teljesen kijönne, majd egyszerre
öklelik fel egymást. Ezt ismételgetik a
megfelelő időig.

3. Fokozatos megközelítés
A férfi a szokásos mozgást végzi, majd
abbahagyja. Ekkor a nő a hímtaggal a vulvájában
kezdi el a mozgást, akárcsak a férfi, majd
ő is abbahagyja. Addig folytatják ezt, amíg
bekövetkezik a magömlés.

4. Szerelem öltögetése
A férfi félig bevezetett hímtagjával gyors
mozgást végez, majd hirtelen teljes nagyságában
tövig bedöfi. Ez a mozdulat olyan, mint
amilyet a szabó végez kezében a tűvel. Csak
olyan férfiaknak és nőknek alkalmas, akik
képesek késleltetni a tetőpont elérését. Akik
erre képtelenek, túl gyorsan elégülnének ki.
5. Szivák a vulvában
A férfi bevezeti hímtagját a vulva falai
közé, majd le s föl, jobbra és balra mozgatja
odabent. Csak nagyon merev hímtaggal bíró
férfi tudja ezt a mozgást véghezvinni.

6. Összeolvadás
A férfi teljes egészében bevezeti hímtagját
a vulvába oly szorosan, hogy szeméremdombjuk
összetapad, majd erőteljes mozgásba kezd
anélkül, hogy egy kicsit is kihúzná a
szerszámját. Ez a legkedveltebb mozgásmód
valamennyi közül, és különösen jól alkalmazható
"őrletés" közben.
A nők elébe helyezik bármely más mozgásfajtának,
mivel a hímtag érintkezése méhükkel rendkívüli
élvezetet nyújt számukra és teljes mértékben
kielégíti vágyaikat. A tribádoknak nevezett
nők [a homoszexuális nőket nevezik így] mindig
ezt használják egymás kielégítésére, mivel gyors
és biztos magömlést idéz elő a férfinél és a
nőnél egyaránt. [A leszboszi szerelmet élő nők
gyakran szeméremdombjaikat dörzsölik össze, hogy
eljussanak az orgazmushoz. A női orgazmust
azonban nem kíséri magömlés, még a férfi szerepét
játszó nőknél sem.]

Csókolózás nélkül semmiféle testhelyzet
vagy mozgás nem nyúj that tökéletes élvezetet.
Azok a testhelyzetek, amelyekben az ajkak
nem találkozhatnak, nem eléggé kielégítőek,
hiszen a csók az egyik leghatásosabb
izgatószer. Ahogy a vers mondja:
Epedő szemekben lelkek találkoznak,
Puha csók hatása: vulvában jár hímtag.
A csók elfogadottan az egyesülés szerves
része. A csókok csókja nedves ajakra adatik,
és párosul az ajkak és a nyelv szívásával,
amely utóbbi különösképpen kedvez a friss és
édes nyál képződésének. Ez a férfi feladata,
aki kedvese nyelvének gyengéd harapdálásával
olyan édes és finom nyálat serkent, amely
ízletesebb, mint a pergetett méz. Ez a
foglalatosság remegő érzéssel tölti el a
férfit, egész teste beleborzong, és sokkal
mámorítóbb, mint a mértéktelen borivás. Egy
költő így fogalmazta meg ezt az érzést:
Mikor őt csókolom, szomjam oltom ajkán,
Miként teve hörpöl esővíznek partján.
Friss ajkát legelve, karjainkat öltve,
Epedő remegés költözik velőmbe.

A csók hangot is ad, amikor a nyelv a
nyáltól sikamlós szájpadláshoz ér. A hangokat
tehát a nyelv hozza létre, amint a szájban
mozog, valamint a friss nyál kiszürcsölése.
Az a csók, melyet csupán az ajkak külső
felületére adnak, és olyan hangot hallat,
amilyennel a macskát szokták hívogatni, nem
nyújt élvezetet. Ilyet kézre és gyermeknek
szoktak adni. A fentebb leírt csók viszont az
egyesülés csókja, és tele van érzékiséggel. Egy
népi közmondás így tartja:
Többet ér a csók, ha nedves,
Mintha kapkod, s gyors a kedves.
Én a következő verset írtam erről:

Kezemre lehelsz csókot - számra kellene,
Ó nőm, kit bálványként imád szerelmese.
Szerető csók volt, de elszállt lehelete,
A kéz nem érzi azt, mi a csók természete.
A "kubla", a "laszma" és a "bűsz" szavak
megkülönböztetés nélkül jelölik a szájra és a
kézre adott csókot. A "figám" szót viszont
csak a szájra adható csókra használják.
Egy arab költő azt mondta:
Nem gyógyítja semmi a szerelmes szívet,
Sem boszorkány bája, sem megírt amulett.
Hiába öleled, ha a csók elmarad,
Hiába a csók is, ha vessződ elakad.

"A menyasszony ékszerei és a lelkek vigassága"
című könyv szerzője ehhez még hozzátette
kiegészítésként és egyben a fentieket
magyarázva a következő két sort:
Tapasztalat, tudás nem vezet itt sokra,
Ha lábad lábait által nem kulcsolja.
Ne feledd, hogy mindenfajta simogatás és
csók mit sem ér a hímtag bevezetése nélkül.
Ezért tartózkodj tőlük, ha nem akarsz egyesülni,
mert csak oktalanul szítasz tüzet.
A felkeltett vágyak valójában a felélesztett
tűzre hasonlítanak, és ahogyan a tüzet csak a
víz oltja, úgy az előbbit csak a magnedv
kilövellése. A nő nem kevésbé becsapott,
mint a férfi, ha a simogatást nem követi
egyesülés.

Mesélik, hogy Daháma bint Meszdzsel megjelent
Jamáma kormányzója előtt apjával és férjével,
Al-Addzsádzs-dzsal, akit azzal vádolt, hogy
tehetetlen, s még sohasem hált vele, sőt a
közelébe sem jött.
Apjának, aki támogatta lányát, szemére vetette
a nép, hogy minek ártja bele magát lánya dolgába.
Azt mondták neki: "Nem szégyelled magad
lányodat támogatni, mikor ilyen ügyben emel
panaszt?" Ő azt felelte: "Én is szeretném, hogy
gyerekei szülessenek. Ha elveszti őket, Allah
rendelte úgy; ha felneveli őket, hasznára
válnak."

Daháma így öntötte szavakba panaszát, mikor
a kormányzó elé ért:
- Az ott a férjem, de a mai napig hozzám se ért.
A kormányzó azt válaszolta:
- Bizonyára azért, mert te nem akartad.
- Ellenkezőleg - felelte -, csak az ő kedvéért
tárom szét combjaim, s fekszem a hátamra.
- Nem mond igazat, ó emír - kiabált közbe a
férj. - Valóságos csatát kell vívnom, ha
birtokomba akarom venni.
Az emír a következő ítéletet hozta:

- Adok egy évet, hogy bebizonyítsd, hamisan
vádolt téged.
Így a férfi szempontjából kedvezően ítélkezett.
Al-Addzsádzs a következő sorokat recitálva
távozott:
Azt hitte Daháma és az apja, Meszdzsel,
Elhiszi az emír, nem bírok a tettel.
Néha még a csődör is lehajtja fejét,
Mégse kétli senki hatalmas erejét.
Házába visszatérve ölelgetni és csókolgatni
kezdte asszonyát, de erejéből nem tellett többre,
továbbra is képtelen volt férfiasságát
bebizonyítani. Daháma így szólt: "Tartsd meg
gyengédségedet és öleléseidet, nem elégítik ki
az én szerelmemet. Amire vágyom, az egy kemény
és merev hímtag, mely magját méhembe lövelli."
Azután a következő verset recitálta:

Allahra mondom én, hiába a csókod,
Ilyen öleléssel tüzemet nem oltod.
Akkor enyhül kínom, ha érzem hímtagod,
Mely méhemhez érve nékem adja magod.
Al-Addzsádzs kétségbeesésében visszavitte
Dahámát a családjának, és még azon az éjjelen
elvált tőle, hogy szégyenét palástolja.
Így szólt erről a költő:
Egy tüzelő nőnek mit ér ölelés, csók,
Drága kelme, ékszer, szépen szóló sok bók,
Ha ura szerszáma nem talál helyére,
Pedig eped érte, vágyik vesszejére!
Tudd meg, hogy a nők többsége nem talál
teljes kielégülést a csókokban és ölelésekben,
ha nem kíséri őket egyesülés. Számukra csakis
a hímtag a kielégülés forrása; azt a férfit
szeretik, aki megdolgozza őket, legyen bármilyen
csúf és formátlan.

Mesélik ezzel kapcsolatban, hogy Músza ibn
Maszáb meglátogatott a városban egy asszonyt,
akinek volt egy gyönyörű szépen éneklő rabnője,
akit meg akart venni tőle. Ez az asszony maga is
tündöklően szép, rendkívül megnyerő és igen
gazdag volt. Látott ugyanakkor a házban egy csúf
megjelenésű és rossz külsejű fiatalembert is, aki
parancsokat osztogatva járkált le s föl.
Músza megkérdezte, ki az a férfi, mire az asszony
azt válaszolta: "Ő az én férjem, akiért életemet
is odaadnám."

- Nehéz szolgaság, amire adtad magad -
mondta -, őszintén sajnállak érte. Allahhoz
tartozunk és hozzá térünk majdan vissza!
[A belenyugvás kifejezésére szolgáló formula.]
De micsoda balszerencse okozta, hogy egy ilyen
párját ritkító szépség és csodálatos alkat,
mint amilyen te vagy, egy ilyen férfié lett?
Az asszony így felelt:

- Ó, testvérem [közvetlen megszólítás, nem
feltétlenül fejez ki vérrokonságot], ha azt
művelné veled hátulról, amit velem elölről,
minden szerzett és örökölt vagyonodat feláldoznád
érte. Szépnek tűnne neked, s egyszerűsége
nagyszerűséggé változna szemedben.
- Allah tartsa meg őt neked! - válaszolt Músza.

Azt mesélik Farazdakról, a költőről, hogy egy
napon egy asszonnyal találkozott s szerelmes
pillantásokat vetett rá. Az asszony így szólt
hozzá:
- Miért nézel rám olyan vágyakozva? Még ha
ezer vulvám lenne, akkor sem lenne semmi
reményed!
- De miért? - kérdezte a költő.
- Mert nem megnyerő a külsőd - mondta -,
s amit elrejtve tartasz, az sem sokat ígér.
- Ha próbára tennél - válaszolt -, meglátnád,
hogy rejtett tulajdonságaim elfeledtetik külsőmet.
Aztán felfedte magát és látni engedte hímtagját,
amely akkora volt, mint egy kislány karja.

A látványtól szerelmi vágyra gyúlt az asszony.
A költő látta ezt és ölelni-csókolni kezdte. Az
asszony hamarosan megoldotta köntösét és
megmutatta neki vulváját, mely kupolaként
domborodott elő.
Farazdak teljesítette kötelességét és így szavalt:
Hímtagomnak hossza, mint hajadon karja,
Kerek feje mered, mindig kész a harcra.
Másfél arasz volt az, mit belé ültettem,
Mintha parázstartó lenne, hová tettem.
Aki azokra az élvezetekre vágyik, amiket
egy nő tud nyújtani, annak tökéletesen ki kell
elégítenie a nő forró ölelések iránti vágyát.
Látni fogja a gyönyörtől elalélni, s érezni,
amint vulvája átnedvesedik, méhe megduzzad,
a két magnedv pedig egyszerre folyik el.






forrás: terebess.hu